neděle 25. září 2011

Skoro vegetariánské brambory

Každodenní problém: co bude k večeři? Tentokrát jsme se se synem rozhodli udělat pečené brambory. Oprala jsem je, nakrájela na čtvrtky (bez loupání), přidala jsem k nim půlky cibulí, to celé osolit a okořenit. Mojí oblíbenou kombinací je práškový česnek se sladkou paprikou, k tomu něco zelených bylinek. Pak ještě trochu oleje, dobře promíchat, aby to koření bylo rovnoměrně rozdělené, nasypat do pekáčku a šup s tím do trouby. Můj starší syn miluje pečená rajčata, takže navrch jsem dala ještě pokrájená rajčata. Mělo tam také přijít uzené maso, ale to jsme jaksi zapomněli koupit, ale bylo to skvělé i tak.

Než brambory v troubě změkly, připravila jsem si barevnou zeleninu na obložení. Hodilo by se k tomu i volské oko nebo kyselá okurka.

Nebylo to ani pracné, ani drahé a přitom jsme si opravdu pochutnali.

Žádné komentáře:

Okomentovat