úterý 13. března 2012

První semínka mám v zemi

Před týdnem – když se trochu oteplilo – jsme vyrazili zkontrolovat zahrádku. Už obhlížíme semínka, vymýšlíme, kam co přijde, koupili jsme fóliák a vůbec už se nemůžeme dočkat.
Při kontrole semínek jsem zjistila, že jich máme nějak hodně a tak jsem nevydržela a některá jsem už nasela do země. Dost brzo. Dala jsem tam špenát, salát, mrkev a hrášek. Přece jen by měly mít nějakou odolnost a navíc mám toho osiva tolik, že ho stejně nespotřebuju. Takže jsem prohlásila, že je úplně jedno, jestli ztratí klíčivost v sáčku nebo zmrznou a nasypala jsem je do země.
Nemůžu se dočkat první jarní zeleniny. U nás na zahrádce to bývá chřest. Kdybychom měli skleník, mohli bychom mít i brzký salát, ale skleník nemáme a mít nebudeme, protože ho není kam umístit. Další zeleninou, na kterou se těším, je špenát. Pro nemusí vyrůst nijak moc, stačí aby měl pár listů na oždibování.
Na víkend už nám meteorologové slibují teplé počasí, dokonce by prý mohlo být ž dvacet stupňů. To už by mohla být první letošní grilovačka. Nebo aspoň opékání buřtíků nad ohýnkem. Nejsem sice žádný milovník uzenin, ale mám hrozně ráda, když si uděláme oheň a něco dobrého si na něm připravíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat