čtvrtek 8. ledna 2015

Tesco prodává semínka

Při nákupu v Tescu v Novém Smíchově jsem s překvapením zjistila, že už prodávají semínka. Začátkem ledna. Nakonec to není až tak brzo. První semínka jdou do země už v únoru a my zahradníci jsme dost nedočkaví. Ani já jsem neodolala a čtyři pytlíčky jsem koupila.

Směs aksamitníků neboli afrikánů, kromě toho, že jsou hezké, tak jsou prý dobré i pro půdu. Cukrový hrášek, z toho se jedí celé lusky. Zatím jsem ho nepěstovala, ale má poměrně krátkou vegetační dobu, 60-65 dní, takže když je vyseju do nějaké nádoby, mohla bych se na na balkóně dočkat poměrně brzké sklizně. Roketa by se možná dala vypěstovat i v zimě na okně, možná jen bude světlá a vytažená. Červená ředkev, tu jsem taky ještě nepěstovala.

Ve skutečnosti mám semínek už spoustu, nedávno jsem je počítala a zjistila jsem, že mám asi tak 150 různých druhů semínek. Docela pěkná sbírka. Většinou koupené v obchodech, něco málo z internetu a něco také z vlastního sběru. Tím ale určitě nekončím. Pořád se pídím po neobvyklých semíncích a hledám i neobvyklé zdroje, protože většina toho, co se dá koupit v obchodech, jsou odrůdy stále stejně od několika málo dodavatelů.

Žádné komentáře:

Okomentovat